trollmorslillalya

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Anita - 17 december 2011 17:25

Lite snåla e dom allt:)



snott den här från Anneli:))



 Smålandsbonden ringer sin son några dagar före julafton.


- Jag vill inte förstöra helgen för dig, men jag måste tala om att din mamma och jag ska skiljas. 45 års olycka får räcka !

- Va pratar du om pappa? skriker sonen i luren. 


- Vi står inte ut med varandra längre och jag orkar inte ...prata ...om det. Ring din syster i Kiruna och tala om det för henne.


Panikslagen ringer sonen till systern, som exploderar i telefonen.


-Aldrig i livet att de skall skiljas, säger hon.


- Jag tar hand om detta !


Hon ringer omgående pappan och säger bestämt:


- Ni skall inte skiljas! Gör ingenting innan vi kommer!

Pappan lägger på luren och vänder sej till frun med orden:

- Det är okej. De kommer hem till jul och de betalar resan själva !!

 Smålandsbonden ringer sin son några dagar före julafton.


- Jag vill inte förstöra helgen för dig, men jag måste tala om att din mamma och jag ska skiljas. 45 års olycka får räcka !

- Va pratar du om pappa? skriker sonen i luren. 


- Vi står inte ut med varandra längre och jag orkar inte ...prata ...om det. Ring din syster i Kiruna och tala om det för henne.


Panikslagen ringer sonen till systern, som exploderar i telefonen.


-Aldrig i livet att de skall skiljas, säger hon.


- Jag tar hand om detta !


Hon ringer omgående pappan och säger bestämt:


- Ni skall inte skiljas! Gör ingenting innan vi kommer!

Pappan lägger på luren och vänder sej till frun med orden:

- Det är okej. De kommer hem till jul och de betalar resan själva!

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards