trollmorslillalya

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Anita - 6 oktober 2011 18:18

Idag har det varit sängläge hela dagen..men det gör inget för det har regnat ute nästan hela dagen..jag somnade några timmar  ..men jag är fortfarande trött så jag somnar nog bra senare..just nu har vi druckit the   försökte dricka det så varmt som möjligt, jag har hostat rätt mycket idag rätt så jobbigt ...hoppas de går över snabbt..nu är det höst..tror inte att värmen kommer tillbaks igen,..idag åt vi kålpudding med potatis o lingonsylt  det var så gott o så längesen som vi hade det som middag..nu ska vi läsa lite ur en spännande bok..Bellan läser för mej det är så skönt när hon läser för hon gör det jättebra..jag har alltid älskat att läsa ända sen jag var liten jag slukar böcker..i skolan fick jag läsa på roliga timmen som vi hade på Löragarna för man gick ju iskolan halva dagen på på den tiden.

dröm sött  ....

 

Av Anita - 6 oktober 2011 09:20

  Skickar ut lite kärlek till er alla idag..ta hand om er och ge ett litet leende till dom ni möter dom kanske behöver det.. o tänk på att solen finns fortfarande kvar bakom molnen:)..kram

Av Anita - 6 oktober 2011 01:02

 


här går vägen in i drömmarnas rike..välkommen in.   kram

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards