trollmorslillalya

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Anita - 17 oktober 2011 20:26

Har inte skrivit på ett litet tag..har legat i ide några dar...sovit så gott som i 3 dar..ganska skönt faktiskt...vaknat opp mellan varven käkat lite o sen sovit igen  suttit i sängen med glasögonen på sniskan o somnat  mitt i tvn eller det jag höllt på med...konstigt  men skönt....ska sova snart när mitt barnbarn Bellan ska sova kl 21  så hon orkar opp till plugget  ..hon ska berätta en gonattsaga för mej..

men jag somnar nog vid första meningen:)  nu ska vi ta en mugg the  o en macka med skinka på,  jordgubbsthe tror jag...just nu håller mitt lilla barnbarn på att sy en  nattdräkt till sitt gosedjur   som jag trodde var ett lamm..fast det är en alaskavovve..dom har samma gråa färg iallafall:) 

  



  här är Bellan med familjens fina vovve Gillian.....han somnade in i somras 7 år gammal han fick värmeslag ..veterinären kunde inte rädda honom..;(....han var bara ute en liten stund var för det mesta inne i den värsta värmen men det hjälpte inte ..han var världens snällaste vovve  en Leonberger.han har sin sista vila i dotterns trädgård..så han e ju hemma iallafall...jag önskar mina goa bloggvänner en skön sömn   med sköna drömmar..kram


  

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards