trollmorslillalya

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Nedrans blogg o strula ..lite lik mej kanske:)

Av Anita - 28 oktober 2011 19:48

Min TV    funkade inte har ju comhem  har fått lärt mej av min kära vännina Anneli att ge fasiken o trycka på alla knappar...hon försöker jämt att hjälpa lilla mig  men som sagt jag e som barna jag måste bara trycka på knappar o se om de funkar  fast jag säger ju att jag int e har rört nåra knappar:)jag tror iallafall det..allt slutade med att  min son  fick ringa com hem för jag hade tryckt bort  coden tror jag det heter..så de ordnade sej..men sen började datorn o strula o telen  så dom har varit borta ett tag  dom e oxo comhem..

men sonen ordnade de  jättebra....bytt nytt lösenord  på bloggen har jag gjort o reklam har jag fått på  bloggen o de har jag inte haft förut..o vill inte ha heller....o sen funkar den inte ordentligt den åker bara opp o sen ner..jaja om nån fattar vad jag menar så ere ju bra .jag skrev lite svar inne på mina vänners bloggar men dom åkte karusell så jag får skriva imorron för när jag skulle försöka igen så stängde datorn ner sig    allt på en gång   men jag har haft en trevlig dag  mitt farmorsbarn Linnea kom till mej igår hon e 18 år   o vi har legat o snackat o garvat halva natten  på eftermiddagen kom mitt mormorsbarn 20 år  hon vart utelåst men de var ju bra  hon fick ju träffa kusinen  då...nu fär de vara färdigskrivet för den här dagen  ..sköt om er  o sov gott när de e dags för det  föressten så har vi snackat mycket om spöken så..så här kan de se ut:)    kram



 




 
 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

28 oktober 2011 21:11

De är ju tur att du efter alla år erkänner att du faktiskt trycker på ALLT SOM DU INTE SKA TRYCKA PÅ !!!!!
Ge fasen i de...
Skyll inte på bloggen för de är du som håller på så de så =)))
Trevlig helg kram kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

29 oktober 2011 19:24

Ha ha vi är inte bara lika till namnet ser jag..

Bilden med spöket på toa var hittar jag den..
Ha en trevlig helg Kram Anita Lundwall

http://htisalaya.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

30 oktober 2011 10:36

Så jobbigt när det strular, oftast så beror det på den mänskliga fakorn och pilleripill med fingertopparna, hehe, man blir knäpp och frustrerad. Jag fattar inte alla dessa knappar på Tv-kontrollen, men då är det skönt att ha en gubbe som fixar mitt strul. Reklamen på sidan i bloggen är störande, men den kan du köpa bort, tycker nog att dessa kronor det kostar är värd det. Skrollar man för snabbt neråt på en sida innan den har laddats upp så kan draglisten på sidan fara upp igen, du får inte ha det för brottom.
Ha en fin söndag.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
skogsnuvan

skogsnuvan

31 oktober 2011 10:43

ja du. vad ska man säga. När tekniken strular då är det minsann inte kul för då känner man sig hjälplös. Jag brukar också ha en massa strul men som tur är har jag DataFia i närheten och hon kommer och poffff som genom ett trolleri ordnar sig allting.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 27 april 2015 10:15

Hallo  nu regnar de snö så de visslar om de...eller vad man nu ska säga...har inte varit härinne på ett långt tag nu..har inte kunnat komma in...jag gjorde det svårare än de var...så nu e jag här igen i mitt eget lilla trollbo...   jaa nu e de vår ...

Av Anita - 3 augusti 2012 17:10


Tiden är som ett rinnande vattenfall, stilla o lungt  och ibland brusande o med fart...vattnet ser ut att aldrig stå stilla men livet  vet man aldrig vilken väg det tar medan fallet alltid rinner nedåt  jah  a o det här rann ur mina fingrar just nu o...

Av Anita - 19 juli 2012 04:29


   Inte varit hemma här i min lilla vrå  kommer snart tebax     kram:) ...

Av Anita - 17 mars 2012 12:52

Det var ett tag sen..men råkade bryta foten i slutet av förra månaden  låg på sjukan 6 dygn  kunde inte åka hem förrns dom ordnat hjälp i hemmet till mej..sen fick jag en härlig tandinflammation trodde tandbenet skulle gå sönder   feber..visste inte ...

Av Anita - 5 mars 2012 01:13

sagorDen allergiska dammråttan TovaTova hade klamrat sig fast mellan sängbenet och väggen. Där satt hon nu och väntade och hoppades att dammsugaren inte skulle få tag i henne. Tova bodde i flickan Kajsas rum. Kajsa var en duktig flicka i mycket, men ...

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards